چرا نمی توانم در سامانه سهام عدالت سبد پرتفوی خود را مشاهده کنم؟-راهبرد معاصر

چرا نمی توانم در سامانه سهام عدالت سبد پرتفوی خود را مشاهده کنم؟

دلایلی که نمی توانیم در سامانه سهام عدالت سبد پرتفوی خود را مشاهده کنم را در زیر با هم بخوانیم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 03
کد خبر: ۴۴۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، ممکن است بدلایل زیر نتوانیم سبد پرتفوی خود را در سامانه عدالت مشاهده کنیم:



1-شما هنوز روش مستقیم را انتخاب نکرده باشید.

 

2-شما روش مستقیم را دیر انتخاب کردید و اطلاعات شما هنوز بروز نشده و باید منتظر باشید تا اطلاعات شما در سامانه بروز گردد و این امر ممکن است حدود یک ماه زمانبر باشد.

 

3-ممکن است اطلاعات هویتی (شماره موبایل و شماره ملی) که در سامانه سهام عدالت قبلا ثبت کرده اید هنوز مورد تایید قرار نگرفته باشد و یا از موبایلی استفاده کرده اید که به نام دارنده سهام عدالت نبوده است.

 

4-ممکن است اطلاعات شماره شبای شما که در سامانه سهام عدالت ثبت نام کرده اید بدلیل عدم تطابق با دارنده سبد مورد تایید قرار نگرفته باشد.

 

طبق بررسی های صورت تمامی اطلاعات هویتی اعم از اطلاعات ثبت شده در سامانه سهام عدالت مورد بررسی هوشمند قرار می گیرد و چنانچه موبایل و یا شماره شبا به نام دارنده صاحب سهام نباشد، احراز هویت مورد تایید قرار نمی گیرد.



البته بزودی قرار است روشی برای اصلاح مشخصات به صورت هوشمند در دسترس قرار گیرد که از طریق همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اقدس کرمی سامانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
0
من نمی توانم تعدادسهام وشرکتهایی را که سهامشان رادارم‌ببینم
تحلیل های برگزیده